Załatwianie spraw
Prowadzenie spraw
W sprawie postępowania z dokumentacją oraz wykonywania czynności kancelaryjnych w Wojewódzkim Inspektoracie mają zastosowanie przepisy wynikające z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673 z późn. zm ).
Zasady podejmowania decyzji oraz podpisywania dokumentów i pism
Do wyłącznej akceptacji i podpisu Wojewódzkiego Inspektora należą:
· sprawy związane z działalnością Wojewódzkiego Inspektora:
o dotyczące budżetu Wojewódzkiego Inspektoratu,
o dokumenty i sprawozdania finansowe oraz inne sprawozdania wychodzące z Wojewódzkiego Inspektoratu,
o wydawanie zarządzeń wewnętrznych;
· pisma kierowane do:
o Głównego Inspektora Ochrony Środowiska i Wojewody Kujawsko – Pomorskiego,
o naczelnych, centralnych, regionalnych i wojewódzkich organów administracji państwowej, rządowej oraz organów samorządu województwa,
o organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości,
o organów kontroli państwowej;
· sprawy kadrowe:
o nawiązywanie, zmiana, rozwiązywanie stosunku pracy, awansowanie i przeszeregowanie pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu,
o zwracanie się z wnioskiem do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego o powołanie i odwołanie Zastępcy Wojewódzkiego Inspektora.
Wojewódzki Inspektor może upoważnić Zastępcę Wojewódzkiego Inspektora do załatwiania określonych spraw w jego imieniu.
Kierownik Delegatury w sprawach dotyczących obszaru właściwości danej Delegatury może podejmować decyzje i podpisywać pisma z upoważnienia Wojewódzkiego Inspektora, w zakresie ustalonym przez Wojewódzkiego Inspektora.
Korespondencja lub dokumenty, z których wynikają zobowiązania finansowe wymagają parafowania przez Głównego Księgowego.
Wojewódzki Inspektor może upoważnić pracownika Wojewódzkiego Inspektoratu do podpisywania pism w zakresie określonych spraw.
za treść odpowiada: Jacek Janiak
ostatnia modyfikacja:
data wytworzenia: środa, 13 października 2010 14:05
opublikowano: środa, 13 października 2010 14:05